Mijn eerste post :)

Jaja, het eerste artikel is er. In dit artikel wil ik graag iets over mezelf vertellen zodat jullie, mijn lezers, me iets beter leren kennen. (;

Laat ik maar beginnen met mijn naam, die Marieke is. 15 jaar ben ik jong/oud. Ik zit in vwo 4 over 2 weken en daar ga ik, denk ik, wel druk mee zijn. Ik hou van lezen, bloggen, en zodra het kan heb ik mijn fototoestel/mobiel in mijn hand om een mooie foto te maken. Verder zit ik vaak op Pinterest, WeHeartIt, of Tumblr en daar ben ik best wel druk mee.

      

Waarom ik mijn blog ben begonnen vinden jullie vast ook wel interessant haha:

Ik ben met lightbluedream begonnen, omdat ik heel erg van bloggen hou en omdat ik het leuk vind om over mijn hobby’s te praten. Ik heb al eens eerder blogs gehad, dit waren: lovelyfotoosenz en mybloggforyou. Deze waren niet echt goed en het bloggen ging heel erg langzaam. Dit kwam vooral omdat ik druk was met school en geen tijd had voor bloggen. Shame on me..

Wat kan je verwachten op mijn blog:

Make-up, fashion, lifestyle en al mijn andere hersenspinsels ga je tegenkomen op mijn blog. Wat je onder hersenspinsels kunt verstaan, weet ik nog niet, maar daar komen we snel achter (:

Laat in de comments even weten wat voor soort artikel jij leuk vindt, want dat vind ik leuk om te weten. ^^

Geef een reactie

