REVIEW // GARÉ nail polish

image

De zomer is echt mijn favoriete maand, niet alleen om het lekkere weer, maar ook omdat er allemaal markten zijn. Ik vind het echt heel erg leuk om over een markt te slenteren en overal naar te kijken. Vooral de kramen met make up vind ik zóó leuk! Ik koop ook erg graag nagellak daar, want ze hebben daar altijd van die leuke acties. 4 halen, 3 betalen enzo. Of nog beter: €1,- per stuk

Nu was er pas weer markt en heeft mijn moeder een aantal hele leuke nagellakjes gekocht voor mij en mijn zusje. Eentje daarvan, mijn favoriet, is van het merk GARÉ. Ik had eerlijk gezegd nog nooit van het merk gehoord, maar dat maakt niet uit. Het is nummer 142 en de kleur is een beetje licht roze/zalmkleurig met kleine glittertjes erin. Op de foto is dat niet echt te zien volgens mij.

image

Ik vind persoonlijk het een erg fijn nagellakje. Het kwastje is niet zo groot, maar je hoeft niet zo vaak over je nagel heen voor een laag. De kleur dekt alleen niet zo goed. Bij de eerste laag is de kleur nauwelijks te zien. Met de tweede laag is het al iets beter zichtbaar, maar met de derde laag erop is de kleur echt heel erg mooi. Zie de foto’s hieronder maar.

image

Dit is de eerste laag

image

Dit is de tweede laag

Dit is dan de laatste en derde laag

Dit lakje was op de markt €1,-,maar hoe duur hij normaal is heb ik niet kunnen vinden
Het lakje blijft erg goed zitten, zeker wel 3-5 dagen.

Positief:
– Is fijn in gebruik
– Mooie kleur
– Blijft 3-5 dagen zitten
– Erg goedkoop

Negatief
– Niet goed dekkend

Zeker een aanrader dus! Hebben jullie al eens een lakje van Garé gebruikt?

Geef een reactie

