WISHLIST // Jurkjes

my wishlist
Vandaag wilde ik even mijn wishlist aan jullie laten zien, wat jurkjes betreft. Ik draag niet echt vaak jurkjes, maar ben dit wel vaker van plan. Dus dacht ik, waarom ook niet, ik zoek mijn favoriete jurkjes bij elkaar en show ze aan jullie.
Ik hou van niet echt opvallende jurkjes, dus die zul je bij mij ook niet echt snel zien. Het eerste jurkje vind ik echt zóó schattig! Het is een leuk fleurig jurkje en ondanks het printje vind ik hem echt schattig. De andere 2 jurkjes zijn zonder print en dat vind ik wel makkelijk met combineren met een riempje ofzo. Ik hou van riempjes 🙂
Wat vind je van mijn wishlist? En zou je dezelfde jurkjes kiezen, of zou je meer voor printjes gaan.
3 gedachtes over “WISHLIST // Jurkjes

Geef een reactie

