INSPIRATIE // Einde zomer

De zomer loopt tegen het einde aan, maar ik wil mijn shortjes en rokjes nog niet achterin de kast stoppen. Haha volgens mij wil niemand dat. Dus ging ik nog even voor inspiratie op zoek naar zomerse looks op LOOKBOOK. Hier komen de meest inspirerende looks die ik kon vinden. Hopelijk vindt je het leuk (:

Romwe Shorts

Ik vind de tas zóó leuk! Ook het shortje is heel erg cute! Eigenlijk is deze outfit gewoon helemaal leuk. Echt een zomerse look, met een erg toepasselijke naam. Namelijk ”last days of summer. De outfit en het account op Lookbook kun je hier vinden.

White Studded Floral Lasercut Top, Turquoise Lace Short, H&M Mint Sunglasses

Dit vind ik zo’n leuke outfit. Het broekje is erg opvallend en dat terwijl het topje en de schoenen niet zo erg opvallen. Ik vind het een erg zomerse look. De look kun je hier vinden.

Wagw Sweater, Wagw Bracelet

De combinatie van een shortje met een sweater vind ik al heel erg lang leuk, maar dat de kleuren ook nog matchen is helemaal geweldig. Ik hou van haar accessoire, maar ik zou het zelf niet zo snel aan doen haha. De schoenen zijn wel heel erg awesome. Deze outfit kun je hier vinden.

New Look Bodysuit, Stylish Plus Shoes, Choies Skirt, Romwe Hat, Spike Bracelet

Deze simpele outfit vind ik erg leuk om te zien. De skaterskirt staat haar erg mooi en met het hoedje erbij maakt het de look helemaal af. De look kun je hier vinden.

Dit waren mijn inspirerende looks, hopelijk vind je ze leuk en kun je er zelf nog inspiratie uithalen. Vind jij deze looks ook leuk? Of ga jij voor meer accessoires? Of fellere kleuren?

4 gedachtes over “INSPIRATIE // Einde zomer

Geef een reactie

