INSPIRATIE // Herfst

De herfst zit er nu dan toch echt aan te komen. Ondanks dat het weer deze week best wel goed is. (bijna 30 graden!!) Vandaag heb ik toch een inspiratie-artikel voor de herfst. Dat de zomer bijna is afgelopen is erg jammer, maar dat de herfst er aan komt vind ik persoonlijk niet heel erg. Hieronder mijn favoriete looks voor de herfst.

Balenciaga Ginat 12 City

Dit vind ik een erg stoere outfit! De items zijn goed gecombineerd en de outfit is lekker simpel. Daar hou ik wel van. De blouse vind ik erg leuk en ik ben zeker ook opzoek naar zo’n blouse. Misschien is het shortje iets te koud, maar dan kan je altijd een iets langere broek aan doen. De outfit kun je hier vinden.

Sleeveless Top, Floral Print Blazer, Cut Out Jeans, Charlotte Olympia Dolly Pumps

Wat een leuke outfit vind ik dit! De broek, het shirtje en het jasje, het past allemaal zo goed bij elkaar. Het hoedje en de ketting maken de outfit helemaal af! Ik zou alleen de hakken verruilen voor gympen, dan zou ik dit zo naar school aandoen. Ik vind het een beetje een afknapper dat haar haar grijs is, maar dat staat er eigenlijk ook nog wel leuk bij. Deze outfit kun je hier vinden.

Sheinside Jacket

Dit is een erg leuke outfit, vooral het jasje vind ik zóó leuk! Dit zou zo ik zo naar school aandoen. De outfit kun je hier vinden.

Chicwish Lace Top, Wowvintage Sunglasses, Persunmall Necklace

Als laatste deze nog. Ik vind deze outfit zó leuk gecombineerd! Het kant, met het leren jasje en de ketting. Ik hou echt van deze outfit (: De outfit kun je hier vinden op Lookbook.

Dit waren mijn looks voor de herfst. Hopelijk vond je ze een beetje leuk. Wat is jou favoriete outfit? Of vind je ze allemaal helemaal niets? Laat het me weten in de comments, ik ben er erg benieuwd naar.

8 gedachtes over “INSPIRATIE // Herfst

  1. Mooie outfits, ik vind de bovenste het mooist omdat deze simpel is maar toch erg mooi. De donkere kleuren vind ik weer mooi voor de herfst/winter :)! Leuke outfits heb je gedeeld, ik vind je blog ook heel leuk en ik ben je gaan volgen op Bloglovin!

    Liefs van Rosie

  2. Hele leuke inspiratie!
    Ik vind de eerste en derde het allermooist (:
    Alhoewel ik het jasje van de laatste ook wel prachtig vind!
    Ik volg je blog nu via bloglovin ^^

    Liefs, Liese

Geef een reactie

