TAG // First Thing

Vandaag heb ik voor de aller, aller, allereerste keer een tag voor jullie. De laatste tijd kom ik op veel blogs de ”First Thing”-tag tegen en het leek me echt heel erg leuk om deze ook voor jullie te doen. Veel plezier met lezen! (:

Eerste ding dat je doet als je `s ochtends wakker wordt

Me.. :D

Meestal gaat mijn wekker om half 7, maar dan heb ik nog geen zin om eruit te gaan. Dus dan pak ik m’n mobiel even en kijk ik op bloglovin naar leuke posts. Als het bijna 7 uur is, ga ik dan toch maar mijn bed uit. Dit moet ik allemaal heel erg zachtjes doen want mijn zusje slaapt bij mij op de kamer. Ik sluip naar beneden met mijn boekentas en ga eten. Rond 5 voor 8 ga ik naar school. Gelukkig woon ik op 400 meter van de school af, dus dat is mooi makkelijk.

Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat

Ik ga niet echt naar de sportschool, maar ik zou het echt heel erg leuk vinden om er een keertje heen te gaan. Ik denk dat ik dan als eerste op de loopband zou willen, omdat ik dat toch echt wel een cool apparaat vind, haha.

Eerste ding dat je doet als je thuis komt van je werk of school

It's time to work a little harder.

Als eerste zet ik mijn schooltas op de grond, want die is meestal echt heel erg zwaar. Nadat ik dus verlost ben van mijn tas, drink ik een glas drinken en begin ik aan mijn huiswerk. Ik begin niet altijd meteen aan m’n huiswerk, ik stel het soms ook gewoon uit en dan ga ik eerst MTV kijken. Dit jaar wil ik trouwens wel goed mijn best doen, want ik doe dit jaar 4vwo (:

Eerste auto

Die heb ik helaas nog niet. Ik zou wel heel erg graag een VolksWagenbusje willen hebben. Zo’n eentje die hieronder op de foto staat. Natuurlijk met gordijntjes en in een lichte kleur.

SURF’S UP FOR NEW EXHIBITION | SurfGirl Magazine - Womens and Girls Surfing, Surf Fashion, Surf News, Surf Videos You're either on the bus or off the bus

Eerste ongeluk/verkeersovertreding

Gelukkig is de eerste keer hierbij nog nooit geweest. Natuurlijk ben ik wel eens van mijn fiets gevallen ofzo, maar daar heb ik niets aan over gehouden.

Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was

Ik heb altijd al dierenarts willen worden. Ik hou van dieren en vind het echt geweldig om dus iets met dieren te gaan doen. Maar sinds kort weet ik het eigenlijk niet meer. Ik wil sowieso nog iets in de zorg gaan doen, maar of ik dierenarts word, weet ik eigenlijk niet meer.

Eerste keus dessert

Untitled

Dessert klinkt heel erg duur, ik noem het liever toetje. Ik eet het liefst als toetje vanilleroomijs. Dat vind ik echt zóó lekker!

Eerste liedje dat in je opkomt

Dat is Warrior van Demi Lovato. Dit liedje vind ik echt heel erg mooi en doet me eraan denken dat ik niet moet opgeven als het een keer moeilijk wordt in mijn leven.

Eerste baantje

Mijn eerste echte baantje is als assistent bij mijn turnvereniging. Dit doe ik nog steeds trouwens. (: Bij dit baantje help ik de leider met het trainen/rustig houden van de kinderen. Dit doe ik op de maandag en op de woensdag. Dit vind ik echt geweldig om te doen!

Eerste keer in het vliegtuig

[ D r u g s ] | via Facebook

Helaas ben ik nog nooit in een vliegtuig geweest. Het lijkt me wel heel erg leuk om een keertje te vliegen, maar voorlopig staat dat nog niet op mijn planning.

Dit was de tag voor vandaag. Hopelijk vond je het leuk om dit over mij te weten te komen. Wil je deze tag ook doen? Neem hem gerust over en laat een linkje achter in de comments met waar ik jou tag kan vinden.

Ps: Alle foto’s komen van weheartit af.

6 gedachtes over “TAG // First Thing

  1. Hele leuke tag om te lezen! Ik ben zelf ook nog nooit met het vliegtuig geweest, maar hoop dat het wel een keer gaat gebeuren. De Volkswagen busjes vind ik ook erg leuk.

Geef een reactie

