PERSONAL // Lichtpuntjes

Misschien heb je het al wel bij andere blogs gezien, misschien ook wel niet. Deze maand is uitgeroepen tot de maand van de lichtpuntjes dohttps://i0.wp.com/www.lisanneleeft.nl/wp-content/uploads/2013/09/lichtpuntjesmaandblogmee.jpgor Lisanne van lisanneleeft.nl. Zij post in de maand september vaak over een lichtpuntje in haar leven. Ze heeft ook andere bloggers opgeroepen dit ook te doen. Mij lijkt het heel erg leuk om dat ook te doen, dus bij deze kunnen jullie de hele maand september op maandag een lichtpuntjeslijstje lezen. Hierop zullen dingen staan die voor mij een lichtpuntje waren in de week ervoor.

Vandaag is dus de mijn allereerste lichtpuntjeslijst. Veel leesplezier (:

♥ School is weer begonnen. Nu is dat niet echt een lichtpuntje, maar hierdoor zie ik wel mijn lieve vriendinnetjes elke dag weer. Dit is zeker wel een lichtpuntje, want in de vakantie spraken we elkaar niet zo heel erg vaak.

♥ Deze woensdag moest ik helpen bij turnen. Plotseling kwam er een meisje naar me toe en die gaf me een knuffel. Ik vond dit zóó lief!

♥ Het was deze week heerlijk weer! Ik ben nog ietsiepietsie bruiner geworden (:

♥ Ik had heel erg weinig huiswerk deze week. Het was introductieweek van de nieuwe brugpiepers en dus had ik maar weinig lessen.

♥ Ik kreeg deze week een aantal complimentjes over mijn nieuwe jas. Ik heb een nieuwe (herfst)jas en die complimentjes deden me goed!

9GAG - Somewhere people know how to give compliments

♥ Één van mijn beste vriendinnen kwam zomaar op eens met een grote reep chocola naar me toe.  Dit vond ik echt heel erg lief! Ze had achter op de reep gezet dat deze was om al de huiswerk stress, die me te wachten staat, weg te eten. Haha de reep is al voor de helft op (;

Dit was mijn lichtpuntjeslijstje van de afgelopen week. Hebben jullie nog leuke lichtpuntjes meegemaakt? Kijk anders een keertje op de blog van Lisanne, misschien doe jij ook wel mee met de lichtpuntjesmaand?!

3 gedachtes over “PERSONAL // Lichtpuntjes

  1. Leuke lichtpuntjes. Ik word zelf ook al blij bij het lezen van jouw lichtpuntjes!
    Ik doe zelf ook mee met de actie van Lisanne. Ik heb gisteren een stukje geplaatst op mijn blog met mijn lichtpuntjes.

Geef een reactie

