TAG // That’s who I am

...and that's who I am.

Jullie hebben vast wel eens een foto voorbij zien komen, waarop stond: That’s who I am. Zulk soort foto’s kom je vaak op Weheartit tegen. Ik zag bij Vera, van http://www.veracamilla.nl, dat zij een tag hiermee had gedaan. Ik vind dit zo’n leuk idee dat ik de tag heb overgenomen. Natuurlijk niet gekopieerd van Vera, maar wel met hetzelfde idee. Klik snel op ”Continue reading” om meer over mij te weten te komen.

And that's who I am | via FacebookDit past echt precies bij mij. Vooral de sometimes erachteraan. Ik hou er van om onder de mensen te zijn. Maar soms is het echt heerlijk om lekker alleen te zijn. Vooral als ik erg in de stress zit, vind ik het heerlijk om even ergens alleen te zijn.

A Minha Vida Dava uma Série: Dezembro 2012

Ojaaaaaa echt wel. En houden van chocola is nog zacht uitgedrukt. Ik eet het liefst elke dag chocola, maar daar wordt je helaas nogal dik van. ):

and that's who i am

Ik lach echt overal om. Dat is soms echt een goede eigenschap, maar meestal is het heel erg irritant (voor anderen dan).

Andthatswhoiam - Polyvore

Nee echt niet, ik hou ervan om eindeloos uit te slapen en een keer in de middag wakker te worden. Natuurlijk niet altijd. Ik heb ook wel eens van die dagen dat ik het liefst om 6 uur al beneden ben. Maar dat soort dagen zijn eigenlijk wel zeldzaam.

Untitled

Ze zijn zóó schattig! Ik heb er zelf ook twee en dat zijn echte poepjes (:

stars

Ik vind het heerlijk om ’s avonds even uit het raam te kijken en de sterren boven me te zien. Ik voel me dan zo klein en ik vind het erg indrukwekkend.

And Thats Who I Am  | via Tumblr

Zeker weten. Ik heb wel eens van die dagen, dan luister ik de hele middag naar muziek. Uiteindelijk ga ik meezingen en dan komt er niets meer van mijn huiswerk ofzo terecht. Dat is eigenlijk niet heel erg goed, dus dan moet ik de muziek maar even uitzetten.

../.

Deze past dan weer heel erg bij de vorige. Ik heb deze week ook erg veel huiswerk, maar het lukt nog best wel haha.

Prove them wrong

Ik hou van lang haar! Ik had het een poosje korter dan dat ik het nu heb, maar daar voelde ik me helemaal niet gemakkelijk mee, dus heb ik het maar weer laten groeien. (;

Als laatste nog een paar die echt wel bij mij horen, maar waar geen uitleg bij hoeft.

Sereen Alqudah

Metraščio nuotraukos

Tumblr

...and that's who I am.

Personally I find it interesting.

Hopelijk vonden jullie dit een leuke tag. Kunnen jullie iets in jezelf herkennen? Of ben jij nou juist precies het tegenovergestelde van mij? Laat het me maar weten in de comments.

5 gedachtes over “TAG // That’s who I am

Geef een reactie

