PERSONAL // Lichtpuntjes #2

https://i0.wp.com/www.lisanneleeft.nl/wp-content/uploads/2013/09/lichtpuntjesmaandblogmee.jpg

Het is vandaag weer maandag, dus dat betekent weer een lijstje met lichtpuntjes van de afgelopen week. Veel leesplezier!

♥ Op turnen heb ik voor het eerst in mijn leven een salto achterover gedaan, zonder te vallen (:

 

♥ Er was woensdag markt bij mij in de buurt en ik ben goed geslaagd! Hier komt nog een shoplog over deze week. Ook was ik die dag gezellig bij een vriendin blijven eten en zijn we nog op de kermis geweest.

Mira | ask.fm/ElineMiraYani

♥ Ik heb opgepast bij mijn nicht en dat was heel erg gezellig!

♥ Ik was ziek deze week, natuurlijk is dat geen lichtpuntje. Maar het is wel een lichtpuntje dat ik heel erg snel weer beter was (:

♥ Ik heb deze week een aantal lieve nieuwe volgers erbij gekregen. Echt heel erg lief!

by me || ♥ || IG: dresslikebethmota by me || ♥ || IG: dresslikebethmota

Dit was het voor deze week, niet erg veel helaas. Volgende week hoop ik een groter lijstje te hebben. Wat waren jullie lichtpuntjes deze week?

3 gedachtes over “PERSONAL // Lichtpuntjes #2

Geef een reactie

