INSPIRATIE // Drukke schoolweken

image

Huiswerk, leren, lange uren op school. Dat is hoe mijn weken er nu vooral uit zien. Ik heb in dat soort weken erg veel aan mooie quotes. Ik kom ze overal tegen: weheartit, school (zelfs daar haha) en tumblr. Hier zijn mijn mooiste quotes, maar ook mooie plaatjes die mij inspireren.

image

Dit vind ik een hele mooie quote! Dit hou ik mezelf altijd voor terwijl ik mijn huiswerk maak of terwijl ik een opstel moet schrijven.

image

Ookal gaat het nog zo slecht op school. Ik probeer altijd te lachen op een dag. Zodra ik begin met lachen, wordt ik vanzelf vrolijker.

image

Zo kom ik mijn schoolweek door haha.. Gewoon aan het weekend blijven denken en de week vliegt voorbij.

image

Dit zegt wel genoeg denk ik.

image

Het belangrijkste dat je nodig hebt om school ‘te overleven’.

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden. Ik vond het in ieder geval fijn om alles op een rijtje te hebben. Welke vind jij het mooiste??

2 gedachtes over “INSPIRATIE // Drukke schoolweken

Geef een reactie

