PERSONAL // Lichtpuntjes #3

Vandaag weer een lijstje met lichtpuntjes. Ik vind het erg fijn om ze op een rijtje te zetten, want daardoor ben je er veel meer mee bezig. En ga je op de kleine dingetjes letten. Veel leesplezier!

♥ Ik had in 3 geweldige tussenuren afgelopen week. Normaal heb ik er maar 2. Gezellig met vrienden/vriendinnen kletsen (: it's like we know us since years... ❤

♥ Het was heerlijk weer! Ik hou van dit weer.

♥ Ik ging afgelopen zaterdagavond bij mijn nicht oppassen. Het was heel erg gezellig!

♥ Deze week had ik mooi even tijd om te beginnen in het boek: Haar naam was Sarah.

Wat een mooi boek! Zeker een aanrader!

♥ Ik heb een nieuw favoriet ontbijt uitgevonden. Namelijk muesli met vanille yoghurt. Het is zóó lekker!

Dit was het voor vandaag. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen. Wat waren jullie lichtpuntjes? Laat het me weten in de reacties.

3 gedachtes over “PERSONAL // Lichtpuntjes #3

Geef een reactie

