PERSONAL // Lichtpuntjes #4

Vandaag de laatste lijst met lichtpuntjes. Een dagje later, want gisteren was het de laatste dag van september. Nu is het officieel oktober en ik heb er echt zin in! Maar eerst laat ik jullie mijn lichtpuntjeslijstje zien/lezen. Veel leesplezier!

♥ Ik heb heel erg veel volgers op Tumblr erbij gekregen. Ik vind het echt zóó leuk (:

♥ Ik heb waarschijnlijk een 7,8 voor mijn eerste natuurkunde toets. Ik ben hier echt heel erg blij mee, want ik dacht dacht dat het echt heel erg slecht was gegaan. Maar gelukkig ging het toch wel beter dan ik dacht.

♥ Ik heb een aantal nieuwe volgers op Bloglovin. En dat terwijl ik even een blogpause had ingelast in verband met school. Heel erg bedankt allemaal!!

♥ Mijn zusje was afgelopen dinsdag jarig (: Ik heb lekker taart gegeten en gekletst met de visite. Het was heel erg gezellig. Dus zusje, als je dit leest, nog van harte gefeliciteerd!!

♥ Mijn opa en oma waren gisteren 48 jaar getrouwd, dus alweer feest (: Het was heel erg gezellig!

♥ Ik heb een aantal artikelen klaar staan voor deze week, dus wees maar niet bang dat je weer zonder artikelen komt te zitten haha.

Dit waren mijn lichtpuntjes van de afgelopen week + 1 dag. Hopelijk vond je het leuk om te lezen. Laat me even weten wat jou lichtpuntjes zijn, dit kun je doen in de reacties.

5 gedachtes over “PERSONAL // Lichtpuntjes #4

  1. Leuke lichtpuntjes! Ik had zelf ook een verjaardag, ik vind verjaardagen altijd gezellig omdat je dan iedereen weer ziet en lekker kan bijkletsen. Ook had ik weer eens een leuk avondje kermis met een vriendin van mij, lekker gezellig!

Geef een reactie

