SHOPLOG // Markt (:

change + textVandaag de allereerste shoplog ooit door mij gemaakt. Een aantal weken geleden, volgens mij 2 weken geleden, was er markt bij mij in de buurt. Natuurlijk kon ik niet met lege handen thuiskomen en ik heb genoeg gekocht voor een shoplog haha. Veel plezier met lezen!

Als eerste de nagellakjes die er liggen. Het zijn er 3.

Collage nagellak

Het zijn 2 safari-lakjes en weer een ROGER GARÉ-lakje. De safari lakjes zijn erg fijn en het zijn kleuren die ik nog niet heb in mijn stash. De groenige is meer legerkleurig. En de roze is oud roze (of is het rose?). De bruine is erg fijn, maar dekt niet heel erg fijn. Erg jammer! Ik heb hem al getest op 1 vinger haha. De lakjes waren allemaal 1 euro.

2013-09-25 18.55.22

Dit is een heel erg klein portomoneetje van echt leer. Ik vind hem zo schattig! Hij was 2,5 euro.

Collage paris memoires

Dit oogschaduwpallette heb ik ook nog gekocht op de markt. Het is van Paris Memoires, maar het merk ken ik nog niet. De oogschaduw ziet er erg fijn uit, maar ik heb het nog niet uitgeprobeerd. Dit pallette was ook 2,5 euro.

2013-09-25 18.54.16 2013-09-25 18.54.29

Dit oogpotlood van Fogan heb ik ook nog weten te scoren. Het is een zwart oogpotlood. Deze kostte me 1 euro. (Net zoals alle andere dingen van Fogan)

2013-09-25 18.53.30

Als laatste deze handcreme van essence. De handcreme is niet van de markt, maar hij komt uit Duitsland. Hij ruikt heel erg lekker en hij kostte maar 1,29.

Dit waren mijn aankopen van de markt en eentje uit Duitsland. Hopelijk vond je het leuk om te lezen. (: Laat in de reacties achter wat jij het leukste vind.

ps: De foto’s zijn gemaakt op mijn bed, laat me even weten of je handig vindt of niet?

 

Een gedachte over “SHOPLOG // Markt (:

Geef een reactie

