PERSONAL // Bucketlist

Alle mensen hebben dromen/wensen, toch? Ik dus ook. Vandaag wil ik jullie graag mijn bucketlist, ook wel wenslijstje, laten zien. Kijk je mee?

  • Italiaans leren lijkt me echt geweldig! Ik vind het zo’n mooie taal!

  • Een onderwaterkus lijkt me zo romantisch!
  • Een fotoshoot. Of ik nu zelf model sta, of achter de camera staat, beide lijkt me echt heel erg leuk!
  • Mijn rijbewijs halen. Dit lijkt me echt heel erg handig, overal zomaar heen kunnen. (:
  • China bezoeken. De Chinese muur eindelijk zien.
  • Naar New York, en misschien daar een poosje wonen, maar dat is wel heel erg duur haha.
  • Met dolfijnen zwemmen, dat lijkt me echt zo gaaf!
  • Demi Lovato ontmoeten, om haar te zeggen dat ze echt een enorm grote inspiratiebron is!
  • In de regen dansen met een vriend(je) of vriendin. Haha cliché ^^
  • Harry Styles ontmoeten! Of een van de andere leden van One Direction. Ik ben echt groot fan!
  • Jaaaaaaa een date in het bos, hoe romantisch is dat! Staat ook zeker wel op mijn wenslijst.
  • Leren bakken. En dan niet alleen cupcakes, maar ook taartjes en cakejes enzo.

Verder heb ik nog wel een paar dingen die me erg leuk lijken, maar die niet perse op mijn wenslijst staan. Die laat ik alleen als foto zien.

Romance :)

Die laatste sluit erg mooi aan bij de eerste. Als ik dan toch italiaans ga leren, dan moet ik ook een keer naar Italië toe, toch?

Dit was mijn bucketlist. Wat staat erg hoog op jou bucketlist? Laat het me weten in de reacties (:

De plaatjes komen van DEZE tumblr.

 

Een gedachte over “PERSONAL // Bucketlist

  1. Heel veel landen bezoeken en reizen in mijn leven. Oh, en in een high school in Amerika gaan studeren. Dat laatste is niet erg realistisch but you never know. (‘d: btw Italië is geweldig!

Geef een reactie

