TAG // Herfst tag

Het is al weer een poosje herfst dus vandaag speciaal voor jullie de herst-tag. Veel leesplezier!

(1) I ωοηdεr. - ☁ ☂ Autumn ☁ ☂ | via Facebook

Wat vind je het leukste aan de herfst?

Heel erg veel eigenlijk wel. Ik hou heel erg van de lekkere warme kleding die weer aan mag. De bladeren die overal liggen. De dagen die steeds korter worden. De gezelligheid. De regen die tegen de ramen aan waait, maar dan moet ik wel lekker warm binnen zitten haha.

Favoriete drinken in de herfst?

Ik denk dat dit chocolademelk is. Lekker zelfgemaakte chocolademelk, met een klein toefje slagroom. Hmm heerlijk!

Favoriete geurkaars?

Die heb ik niet echt. Thuis hebben we nooit zoveel kaarsen omdat dat een beetje gevaarlijk is met onze hond. Hij zwiept altijd met z’n staart over de tafel. Maar als ik dan echt moest kiezen zou ik wel gaan voor iets met kaneel, want dat ruikt zóó lekker!

Favoriete lipstick in de herfst?

Ik draag eigenlijk nauwelijks lipstick, dus hier heb ik geen favoriet.

Tumblr

Favoriete dagcrème in de herfst?

Ik draag ook niet echt dagcrème, dus hier geldt hetzelfde verhaal als bij de lipstick: ik heb dus geen favoriet.

Favoriete kleuren voor op je ogen?

Dat is een beetje goud/bruin-achtig. Dit is een beetje een herfstkleur, maar ik draag het ook wel in andere seizoenen.

Favoriete muziek in de herfst?

Dit is heel erg verschillend. Ik luister meestal naar de radio, dus daar komt van alles voorbij. Maar mijn favoriet van de afgelopen weken is toch wel Lorde met Royals

Favoriete outfit om te dragen?

Een lekkere dikke trui met een leuk printje, met een simpele spijkerbroek en gympen. Lekker simpel en het zit heerlijk.

realizes:My blog will make you realize how beautiful you are!

Favoriete muziek/band om in de herfst te luisteren?

Hier heb ik niet echt een favoriet. Ik luister, zoals je al eerder las, van alles.

Wat wil je sowieso kopen?

Ik moet nog een lekkere sweater, maar ik heb helaas nog niet echt een leuke gevonden. Eigenlijk heb ik ook nog niet echt gezocht naar een sweater, want het was de laatste tijd nog best wel zomers weer.

Fog in the forest

Favoriete plaats om te zijn?

Met een heleboel kussens op de bank met een goed boek. Dicht bij de verwarming. Dit vind ik echt heerlijk en ik kan zo ook wel de hele dag blijven zitten. Maar ik vind het ook heerlijk om een stuk door het bos te lopen met onze hond en foto’s te maken van de mooie kleuren die je er allemaal tegen komt.

Hou jij ook van de herfst of heb je liever een ander seizoen?

2 gedachtes over “TAG // Herfst tag

Geef een reactie

