Music // Top 3

Muziek is mijn leven.. Misschien is dat een heel klein beetje overdreven, maar ik kan sowieso niet zonder. Ik heb 3 favorieten die ik zeker even op een rijtje wilde zetten. Veel luisterplezier!

#1 Royals van Lorde

Dit nummer ben je ook al tegengekomen in de herfst-tag. Ik vind het een heel erg lekker nummer en ik ben echt trots op mezelf dat ik het refrein helemaal mee kan zingen haha.

#2 What does the fox say van Ylvis

Het is een nummer dat echt nergens op slaat, maar het is wel heel erg grappig.

#3 Roar van Katy Perry

Dit nummer is echt gewéldig! Het is erg makkelijk om mee te zingen, en het videoclipje is erg leuk.

Welk nummer vind jij het leukst?

Een gedachte over “Music // Top 3

Geef een reactie

