ADVERTENTIE // BeadsbyNanny

beadsbynanny

Online winkelen. Iets wat ik echt heel erg leuk vind om te doen! BeadsByNanny is een beginnende online shop, die ik graag even aan jullie wilde voorstellen. Deze webshop is van Nanny Boering en ze verkoopt zelfgemaakte sieraden. Het bijzondere aan deze webshop is dat de materialen over de hele wereld vandaan komen. 

Nanny

 

Wat Nanny zelf zegt over haar webshop en hoe ze is begonnen:

“Sieraden maken is al heel lang een hobby van me. Ik hou er van om lekker te knutselen en experimenteren met verschillende materialen. Sinds kort heb ik de mogelijkheid om de hele wereld over te reizen en daar op zoek te gaan naar nieuwe producten. Omdat ik veel leuke reacties krijg op de sieraden die ik heb gemaakt heb ik besloten om een webwinkel te openen om mijn producten aan een groter publiek aan te bieden. In mijn shop vind je sieraden van materialen van over de hele wereld. Naast de producten die je in de webshop kunt vinden bied ik ook de mogelijkheid om een sieraad te maken naar de wensen van de klant genaamd ‘sieraad op maat’. Hierbij heeft de klant de mogelijkheid om zelf de te gebruiken materialen en kleuren uit te kiezen.”

In november staat haar volgende reis gepland en dan zal ze in Hong Kong opzoek gaan naar materialen in winterkleuren voor de komende periode. “Ik verheug me altijd weer op deze reizen, het is altijd een uitdaging om de verschillende culturen naar voren te laten komen in mijn producten”. 

 

dutchglory  Handmade Bracelet | Crackled Grey | BeadsByNanny

Dit zijn voorbeelden van de armbandjes die Nanny verkoopt in haar webshop.  Natuurlijk is dit niet alles. Er zijn er nog veel meer op de site en waarschijnlijk wordt het aanbod steeds groter. Ik raad je deze webshop echt aan, dus neem eens een kijkje op www.beadsbynanny.nl of kijk eens op haar Facebookpagina: http://www.facebook.com/beadsbynanny

Speciaal voor jullie heeft Nanny ook nog een kortingscode gemaakt. Met de kortingscode: lightblue krijg je 10% op je bestelling.

Laat in je reactie weten wat je van deze webshop vindt en veel veel plezier met de kortingscode!

 

 

Geef een reactie

