Bloggersboekje-TAG

Deze tag kwam ik pas tegen op de blog van Lyana (Birds4Free). Ik vond hem zo leuk, dat ik hem heb overgenomen. Natuurlijk heb ik het wel even netjes gevraagd haha. Kennen jullie die vriendenboekjes van vroeger nog? Die gaf je aan een klasgenootje en een paar dagen later kreeg je je boekje weer terug. Misschien heb je jou vriendenboekje allang weggegooid. Of heb je hem nog bewaard? Hier de blog-versie van het vriendenboekje, zodat jullie nog meer dingen over mij te weten komen.

Naam: Marieke

Leeftijd: 15 jaar

Geboortedatum: Ik ben jarig op 18 februari

Geboorteplaats: Ergens in Gelderland, in Nederland

Broers/zussen: Ik heb 1 broertje en 2 zusjes.

Lengte: 1 meter 74 volgens mij, maar dat weet ik niet helemaal zeker haha.

Klas: 4 vwo.

Hobby’s: Bloggen, skeeleren, internetten, niet echt speciaal dus. Ook houd ik erg van lezen.

Favoriet schoolvak: Wiskunde was mijn favoriete vak, totdat ik het niet meer snapte. Nu vind ik vooral natuurkunde een leuk vak!

Favoriete schrijver: Ik heb echt geen idee. Ik lees heel erg veel, van heel erg veel verschillende schrijvers. Geen favoriet dus.

Favoriete TV programma:  NCIS, of The Mentalist ofzo. Ook hier heb ik niet echt een favoriet (:

Favoriete serie: De ”Carrie Diaries” vind ik erg leuk! Nog nooit van gehoord? Zeker een aanrader (:

Favoriete film: Ik heb geen favoriete film. Eigenlijk vind ik de meeste films wel leuk. Zolang er een beetje een leuke verhaallijn in zit, dan vind ik het wel prima haha. Wel vind ik ”The boy in the striped pyamas” een héle mooie film!

Favoriete eten: Pannenkoeken! Zeker weten! Vooral de pannenkoeken die mijn moeder maken zijn altijd erg lekker (: Ook watermeloen vind ik erg lekker.

Ik ben goed in: Geen idee, ik vond dit altijd een verschrikkelijke vraag in vriendenboekjes. Hoe kun je nu iets opnoemen wat je goed vindt aan je zelf? Ik vind het meestal al snel opschepperig klinken, maar dat kan ook aan mij liggen.

Ik heb een hekel aan: Daar kan ik wel een aantal dingen opnoemen. Op nummer 1 staat echt opruimen. Ik vind dat echt verschrikkelijk! Verder houd ik ook niet zo van tuinbonen, iewl, ook arrogante mensen vind ik niet leuk.

Droomberoep: Vroeger wist ik nooit wat ik hier moest invullen, stiekem weet ik het nu nog niet. Het lijkt me heel erg leuk om iets met schrijven te gaan doen, maar iets in de zorg lijkt me ook heel erg leuk! Ik denk dat ik sowieso iets met mensen ga doen, want ik vind het gewoon fijn om mensen te helpen.

Wat zou je graag willen: Dat iedereen gelukkig is! Ook zou ik graag willen dat 2014 een mooi jaar wordt, zonder te veel negativiteit.

Ik vond dit echt een hele leuke tag, het deed me heel erg denken aan vroeger. Wat vindt jij van deze tag?

7 gedachtes over “Bloggersboekje-TAG

Geef een reactie

