Mutsen ~ hot or not?

Met dit ‘heerlijke’ weer (niet dus), is het altijd fijn om een lekkere muts op je hoofd te hebben. Lekker warm, maar helaas gaat je haar meestal pluizen zodra je de muts weer afdoet. Welke trend is het waard om daarna statisch haar te hebben? Ga jij voor de turbanmuts of de dierenmuts?

Dierenmuts

Ik zie ze steeds vaker: mutsen met een dierenkop erop. Erg leuk om te zien en het ziet er erg vrolijk uit. Ik vind het wel een minpuntje als er oortjes op de muts zitten, zoals bij de tweede foto.

Image 1 of People Tree Penguin Beanie Hat Image 1 of Paul's Boutique Bear Beanie

Vindt jij dit wel een leuke trend? Je kunt de mutsen, die hierboven staan, kopen bij ASOS. x  x

Klik snel op ”lees verder” voor nog meer mutsentrends.

Turbanmuts

Deze trend kwam in de zomer ookal een beetje voorbij, maar dan als de tulband. Toen vond ik het al een leuke trend, maar je zag er nog niet zoveel mensen mee rondlopen. Deze winter is er de turban-muts. Hetzelfde idee, alleen dan als muts. Ik vind het er wel tof uitzien! Het lijk op een gewone muts, maar dan met een extra detail. Deze trend is volgens mij niet voor iedereen weggelegd, het staat niet iedereen even goed.

Image 1 of ASOS Knitted Turban Hat Image 1 of ASOS Knitted Turban Hat

Dit is de simpele variant van de turbanmuts. Maar als dit te rustig voor je is, ze zijn er ook met printjes enzo hoor. Ook deze mutsen heb ik gevonden bij ASOS: x  x

Bobble-muts

Last but not least, de bobble-muts. Ik weet niet hoe ik hem anders moet noemen haha. Dit is niet echt een nieuwe trend volgens mij, maar hij is zó leuk. Gewoon een simpele muts met een ”bobble” erop. Ik vind ze heel erg leuk!

Image 1 of Pull&Bear Chunky Knit Bobble Hat Image 1 of Warehouse Slouchy Knitted Bobble Hat

Deze mutsen zijn hier te vinden:  x  x

Welke trend vindt jij nu het leukst? Laat het weten in de reacties hieronder.

5 gedachtes over “Mutsen ~ hot or not?

  1. Turbanmuts vind ik echt in één woord raar. Dierenmutsen staan bij bepaalde personen érg schattig. Maar mijn favoriet zijn toch wel de pomponnetjes op de gewone mutsen! Staat bijna iedereen, volgens mij.

Geef een reactie

