Nieuw jaar, nieuwe dromen

Happy new year!!! Happy Newyear!! Eindelijk is het dan zover, 2014! Aan het begin van elk jaar maak ik altijd een lijstje met goede voornemens. Meestal staat op dit lijstje dat ik meer ga sporten en minder op internet ga surfen. Jullie kennen het wel. Eigenlijk houd ik me alleen de eerste maand aan deze voornemens en ben ik ze daarna weer vergeten, of zijn ze niet zo belangrijk meer. Dit jaar noem ik het dus geen voornemens, maar dromen. Dan is het niet zo erg als ik ze niet helemaal naleef of dat ze niet uitkomen in 1 jaar, want dromen zijn voor altijd. Kijk je mee naar mijn dromen?

Dreams

Mijn dromenlijstje

  • Meer bloggen en mijn blog groter maken. Dit is een droom die ik heb sinds het begin van mijn blog en deze droom houd ik waarschijnlijk nog heel erg lang. Ik houd van bloggen, dus dit blijf ik ook nog een hele poos doen.
  • Een citytrip door Amerika. Dit lijkt me zo vet! Ik wil altijd al graag naar Amerika, omdat het land zo ongelofelijk groot is. Deze droom zal dit jaar wel niet uitkomen, maar je weet maar nooit. Ik laat deze droom gewoon op mijn lijstje staan en ooit, ooit komt het misschien wel uit.

Big dreams!!

  • Dit school jaar overleven. Dit staat best wel hoog op mijn droom-lijstje aangezien ik nog niet zo goed sta voor school. Ik sta ook niet heel erg slecht, maar ik ben gewoon nog niet helemaal tevreden met mijn cijfers zo ver. Maar ik doe mijn best en we zullen wel zien.  From another perspective. | via Tumblr
  • Meer met fotografie gaan doen. Ik vind het heel erg leuk om foto’s te maken en ik vind het ook heel erg leuk om foto’s terug te kijken. Dus daarom wil ik meer met fotografie gaan doen. Ik heb geen dure camera ofzo, maar met mijn mobiel red ik het ook wel.
  • Deze droom hoort bij de droom die ik hiervoor heb beschreven en misschien voelde je hem al wel aankomen. Ik zou heel erg graag een eigen camera willen hebben, maar daarvoor zal ik eerst nog even moeten sparen haha (:

camera  | via Tumblr

Dit is mijn dromenlijstje. Nu maar hopen dat deze dromen uitkomen.  Met dit artikel wil ik niet zeggen dat goede voornemens niet goed zijn, maar ik hou het liever bij dromen. Ondanks dit lijken goede voornemens en dromen heel erg op elkaar hoor. Heb jij ook een dromenlijstje voor dit jaar, of hou je het toch liever bij voornemens? En wat zijn jou voornemens/dromen voor dit jaar? Laat het me weten in de reacties hieronder.

Ik wens jullie nog een keer een heel erg gelukkig 2014! Een jaar waarin veel dromen mogen waar worden (;

8 gedachtes over “Nieuw jaar, nieuwe dromen

  1. Leuk dat je dit dromen noemt, eens iets anders. Ik heb ook voornemens (eigenlijk eerder dromen op lange termijn (: ), maar vind ze wat te persoonlijk om online te zetten. En wie wil zijn blog nu niet laten groeien? Blijf vooral bezig zoals je nu bezig bent!

Geef een reactie

