Spam, spam, spam

laptop, spam je blog

Een nieuw jaar en dus tijd om nieuwe blogs te ontdekken. Dus laat in de reacties weten wie je bent, waar je over schrijft en natuurlijk hoe je blog heet.

10 gedachtes over “Spam, spam, spam

  1. Bedankt dat we mogen spammen! Ik ben Lyana en op mijn blog Birds4Free schrijf ik over alle dingen die ik met anderen wil delen. Vooral beauty en mode komen er voorbij met een vleugje personal. Ik apprecieer elke reactie en je krijgt zeker een reatcie (of volger of reactie?! ;)) terug van mij. http://birds4free.wordpress.com/
    Groetjes Lyana x

  2. Je hebt al lang niet meer geupdated zie ik, maar ik kwam bij toeval op je blog en dacht ik laat toch nog wat achter (misschien als motivatie datje weer gaat bloggen, hihi?)

    Ik ben Femke en ik blog op http://www.unendful.nl over alles waar mijn hart een sprongetje van maakt. Dit varieert van muziek, kleding en films tot persoonlijke updates. Ik zou het heel erg leuk vinden als jullie een kijkje namen!

    liefs,
    Femke

    1. Wat lief dat je reageert! Ik heb inderdaad niet zoveel geplaatst de laatste tijd, dat kwam helaas door school.. Ik probeer altijd artikelen vooruit te plannen maar dat lukte niet haha. Door jou berichtje ga ik dat zeker nog een keer proberen (;
      Ik kom ook zeker even langs op je blog!

Geef een reactie

