Happy 2e Paasdag!

happy easter! 🐰🐣Het is al heel erg lang geleden dat ik voor het laatst geschreven heb. Al 4 maanden! Ik schrok er wel een beetje van. Ik was van plan om regelmatig te gaan schrijven, oeps, mislukt! Ik ben nu dus met een frisse start begonnen, maar ik kan niet meer beloven dat er regelmatig berichten komen. Ik ben nou eenmaal niet zo goed in plannen, zoals ik al eerder liet merken.

Het is vandaag 2e paasdag, en dat betekent voor mij een gezellige dag met de familie. Pasen vind ik altijd 2 erg mooie dagen, waarin het geloof voor mij centraal staat. Maar ook gezellig met familie samen zijn en lekker eten.

.

Elk jaar ben ik weer erg gelukkig als de chocolade-eitjes in de winkels liggen. Heerlijk! Maar dit jaar was ik te druk en kwam ik heel laat er pas achter dat er al choco-eitjes waren. Dit jaar dus niet zoveel choco-eitjes voor mij..

Ik heb al een aantal keer genoemd dat ik het erg druk had de afgelopen tijd. Ik wil jullie niet weer gaan vervelen met mijn verhalen over school, maar ik zal het even heel snel uitleggen. Verslagen, toetsen, en daarnaast ook nog huiswerk. Plannen is niet mijn sterkste kant, dus uiteindelijk liep alles vast en werd ik er enorm gestresst van. Zo dat was de uitleg voor deze keer.

Fijne 2e paasdag nog! Wat ga jij vandaag doen?

Bron afbeeldingen: Weheartit
Geef een reactie

