Nieuw seizoen, nieuwe inspiratie

One of the best times of year

Ik hou van de herfst. En officieel is het ook al herfst. Dat is ook al weer een beetje te merken. Klein beetje maar, want de zon schijnt nog lekker veel deze week. Ik heb er echt zin in, lekker warme truien aan, naar de regen kijken (het is minder leuk als je dan buiten bent haha) en warme chocolademelk drinken. Heerlijk!  Ik vind de kleuren in de herfst altijd zo mooi, vooral als je in de natuur loopt. Overal die oranje-kleurig blaadjes. Vandaag deel ik met jullie mijn inspiratie. Kijk je mee?

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

❤🐱

autumn | Tumblr

Untitled

Untitled

Untitled | via Tumblr

Ben jij ook zo’n fan van de herfst? Zo nee, wat is dan je favoriete seizoen? Laat het me weten in de reacties hieronder.

Al de foto's, die in deze blogpost staan, komen van weheartit.com
Een gedachte over “Nieuw seizoen, nieuwe inspiratie

Geef een reactie

