Travel inspiration

What's on your list? #travel #wanderlustHappy Saturday allemaal! Hoe was je week? Vandaag is het voor mij mijn laatste vakantie dag en ik wilde de vakantie op een rustige manier afsluiten. Ik hou ervan om te kijken naar reisfoto’s van andere mensen. (Wie niet? haha) Gelukkig zijn er altijd mensen op internet die de mooiste foto’s delen. Ik deel mijn favoriete foto’s met jou. Kijk je mee?

X

Beautiful Venice 💖

Letchworth State Park , Castile, New York: an hour from Buffalo - called the Grand Canyon of the east

Untitled

Untitled

'The 199 Steps' in Whitby, England

Nesso, Itália

istanbul  by Sadullah Hazar

The Tatra Mountains, Poland

Travel

Travel

Do you have a wanderlust? #travel #world

Wil je graag weten waar de foto genomen is? Hieronder staan de bronnen en bij de meeste foto’s wordt eronder vermeld waar de foto vandaan komt. Waar wil jij graag nog een keer heen gaan? En hou je van reizen?

Bronnen: x x x x x x x x x x x x

2 gedachtes over “Travel inspiration

Geef een reactie

