25 questions tag

UntitledDeze tag kwam ik tegen op de blog van Jiami (Lifesplash). Ik vond hem zo leuk dat ik hem ook met jullie wilde delen.  Dus lees je mee met 25 random vragen?

1. Heb je huisdieren?

Jazeker. Ik heb een hele lieve hond, 2 konijnen en een klein vogeltje.

2. Noem 3 dingen die het dichtstbij je zijn.

Mijn mobiel natuurlijk. Maar ook een rol Mentos, die ik al voor de helft op heb haha. En ook mijn Nederlands boek en schrift, want ik was net bezig met huiswerk.

Sky

3. Hoe is het weer nu?

Beetje herfst-weer. Wind, maar geen regen op het moment dat ik dit schrijf.

4. Rij je? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?

Ik rij niet, ben namelijk 16. En ik heb gelukkig ook nog nooit een ongeluk gehad.

5. Hoe laat was je vanochtend wakker?

Mijn vakantie is helaas weer voorbij. Gelukkig woon ik dicht bij school dus ik hoef er niet heel erg vroeg uit. 7 uur staat de wekker op een maandagmorgen.

6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?

Gisteravond. Ik vind het fijn om ’s avonds te douchen.

7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?

Just like heaven. Deze film keek ik vrijdag met mijn vriend.

De film gaat over een vrouw die door een ongeluk in coma komt. Haar appartement wordt verhuurd, doordat ze er zelf toch niet in kan wonen op het moment. Ze weet echter niet dat ze in coma ligt en haar geest kan alleen gezien worden door de nieuwe eigenaar van haar appartement. Erg leuke film!

8. Wat staat er in je laatste smsje?

Ik doe niet echt aan smsen meer sinds dat Whatsapp bestaat. Mijn laatste Whatsappje was erg nuttig en bestond uit: ”bah bah”

9. Wat is je ringtone

Het originele fluitje van Samsung haha

10. Ben je wel eens in een ander land geweest?

Zeker. Niet echt heel ver van huis, maar toch heb ik de volgende landen al bezocht: België, Frankrijk, Luxemburg, Denemarken (ik was toen heel erg klein) en ook Duitsland. Verder nog geen landen bezocht, maar ik ben zeker van plan aan deze lijst nog een aantal landen toe te voegen.

11. Hou je van sushi?

Eerlijk gezegd heb ik nog nooit sushi gehad, jaja shame on me. Ik heb dus ook geen idee of ik het wel of niet lekker vind.

12. Waar doe je boodschappen?

Bij een supermarkt die aan het begin van de stad zit. Niet erg ver van mijn huis vandaan, dus dat is mooi makkelijk.

SLEEP | via Tumblr

13. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?

Nee nog nooit. Ben ik ook niet van plan om te gaan doen, tenzij het ooit echt nodig is.

14. Hoeveel broers en zussen heb je?

1 broer en 2 zusjes, dus het is altijd gezellig druk bij ons thuis.

15. Heb je een computer of laptop?

Ik heb geen eigen computer of laptop, maar bloggen doe ik meestal op onze gezamenlijke laptop. Heel soms is die bezet en ga ik toch maar achter de computer zitten bloggen. Ik heb eigenlijk geen voorkeur.

16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?

Mijn volgende verjaardag is over ongeveer 4 maanden en dan word ik 17 jaartjes oud.

17. Draag je een bril of lenzen?

Eigenlijk draag ik lenzen, maar ik vind ze niet zo heel erg fijn. Daarom draag ik ze eigenlijk nooit. Gelukkig zijn mijn ogen zo goed dat ik alles nog gewoon kan lezen enzo. Ook als ik achter in een lokaal zit, is alles nog prima leesbaar.

18. Verf je je haar?

Nee ik verf mijn haar niet.

19. Wat ben je van plan vandaag te doen?

Naar school gaan, daarna huiswerk maken en gaan werken. Dan nog even eten en dan nog even televisiekijken en dan slapen.

20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Geen idee eigenlijk.

21. Wat is je favoriete pizzabeleg?

Ik heb niet echt een favoriet. Wel vind ik champions en salami erg lekker op een pizza (:

22. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?

Hamburger, zeker weten!

23. Heb je wel eens een nacht doorgehaald?

Jupp, een aantal keren op feestjes. Maar niet om te studeren of zoiets hoor, dat hou ik echt geen hele nacht vol.

24. Wat is de kleur van je ogen?

Mijn ogen zijn een beetje vaag. Meestal lijken ze een beetje blauw, maar ik heb ook een bruin vlekje in mijn rechteroog en soms zijn mijn ogen een beetje grijzig.

25. Kan je het verschil proeven tussen Pepsi en Coca Cola?

Nee dit kan ik niet haha. Ik vind het altijd wel prima, zolang het maar lekker is.

Nu ben ik wel benieuwd of mijn lezers allemaal al eens sushi gehad hebben. Ben ik echt de enige die dat nog nooit gegeten heeft?

 Bronnen: x x x x x
3 gedachtes over “25 questions tag

Geef een reactie

