Quote of the day #1

Night

Vandaag een nieuwe rubriek: Quote of the day zoals je al hebt kunnen lezen. In deze rubriek laat ik een quote zien die mij erg inspireert en die ik dus graag met jullie deel. Kijk je mee?

light | TumblrVandaag heb ik gekozen voor de quote: Stars can’t shine without darkness. Een erg mooie quote naar mijn idee. Deze quote heeft mij al vaak uit negatieve situaties geholpen. Als het me allemaal even niet mee zit, dan denk ik aan deze quote en herinner mezelf eraan dat het wel weer goed komt.

De meest donkere periodes zijn niet de periodes die je je lang wil herinneren. Maar juist door deze periodes leer je te genieten van de mooie momenten in je leven. Want als je niet door het donker gaat, dan ervaar je de momenten dat je schijnt als een ster ook niet echt. Dit zou natuurlijk jammer zijn, want als je schijnt als een ster, dan ben je op je mooist.

Wat vind je van deze quote? Zie jij het ook zo, of heb je een eigen betekenis bij deze quote? Laat het me weten in de reacties hieronder

Bron: x x
Geef een reactie

