Things I love #1

Vandaag een nieuwe rubriek, namelijk ‘Things I love’. In deze rubriek laat ik jullie random dingen zien waar ik de afgelopen tijd erg blij van ben geworden. Vandaag dus de eerste keer. Kijk je mee naar mijn favoriete thee, film en nog veel meer?

Thee: Fruit Fusion van Pickwick

2014-12-22 14.37.20Wat is dit een lekker smaakje! Het is een zoete thee met de smaak van zwarte bes en kersen. Maar ook appel en stukjes braam zitten erin. Ik ben dol op deze thee! Ik drink het zonder suiker, want het is al zoet van zichzelf.

Mijn moeder is niet echt fan van deze thee. Ze vindt het lijken op verwarmde ranja, en vindt het daar ook naar ruiken (wat stiekem ook wel een beetje waar is haha).

Film: If I stay

Afgelopen zondag heb ik de film gezien. Wat een ge-wel-dig verhaal! Ik heb gehuild, maar ook zeker gelachen. Het verhaal gaat over Mia, een meisje met veel talenten. Door een auto-ongeluk raakt ze in coma. Er gebeuren allemaal dingen in het ziekenhuis en door de film heen leer je Mia goed kennen. Je ziet veel dingen die gebeurt zijn voor het ongeluk. De trailer kun je hier vinden. Die laat meteen goed zien hoe indrukwekkend het verhaal is. Vergeet bij het kijken van dit verhaal je tissues niet (;

Spaarpotje

image

Dit jaar waren we als vriendengroep weer erg laat met het vieren van sinterklaas, maar dat maakte het niet minder gezellig. Deze spaarpot kreeg ik toen van een vriendinnetje. Hij is zo leuk! Anna, als je dit leest, heel erg bedankt!

Dit was het voor deze keer. Ken jij de thee al? En heb je de film al eens gezien? Laat het me weten in de reacties hieronder.

Geef een reactie

