Wat gebeurde er op mijn blog dit jaar?

2014-10-22 14.46.50De kerstoutfit mag weer in de kast, de foute kerstnummers mag je eigenlijk niet meer luisteren. Kerst is weer voorbij. Hopelijk heb je een geweldige kerst gehad met veel liefde.  Nu is 2014 al bijna afgelopen, nog een paar dagen te gaan. 2014 was voor mij het jaar van hard werken en meer m’n best doen. Ook het jaar waarin ik Instagram ontdekte (shame on me). Kijk je mee naar mijn 2014?

Liefde

Ja ja, dit jaar was het jaar van de liefde. Aan het begin van het jaar kreeg ik voor het eerst verkering. M’n eerste vriendje, dus het was allemaal erg wennen. Maar wat ben ik toch ontzettend blij met hem! Ondertussen zijn we al weer bijna een jaar bij elkaar.

School

Het is lekker vakantie nu. Maar in het jaar 2014 heb ik heel wat uurtjes op school doorgebracht. Zo heb ik vwo 4 gehaald en zit ik nu in vwo 5. Het was hard werken en ik moest/moet veel doen. Wel ben ik stiekem een beetje trots dat ik het al zover heb kunnen schoppen. Volgend jaar wordt weer hard werken. Ik ga zeker m’n best doen. Maar dat is allemaal voor volgend jaar, eerst nog lekker even vakantie

picjumbo.com_Smooth-Touch-Workspace

Bron: x

Bloggen

Dit jaar was niet zo’n geweldig jaar voor mijn blog. Waar ik in 2013 nog erg enthousiast bezig was met mijn blog, is dit in 2014 erg afgezwakt.Ik heb dit jaar nog maar 16 berichten gepubliceerd, wat echt heel erg weinig is.  Wel ben ik de laatste maand van het jaar weer begonnen en het is zó leuk! Ik ga dus zeker nog wel even door en we zien wel wat 2015 gaat brengen. Ook zie ik nu een aantal lezeressen al een aantal keer terug komen, dit is leuk om te zien!

Vriendinnen & vrienden

Ik heb een erg grote vriendengroep waar ik elke pauze bij zit. Zulke lieve mensen, stuk voor stuk en ze hebben allemaal geweldige persoonlijkheden. Het is dus ook nooit stil in de pauze. Lachen gegarandeerd, maar ook serieuze onderwerpen kun je heel goed met ze overleggen. Superfijn natuurlijk!

2014-06-21 14.16.06

Uitjes

Ik hou van reizen. Wie niet? Dit jaar ben ik naar een aantal mooie plaatsen geweest. De meeste daarvan waren door school, zoals een uitstapje naar Den Haag of naar Hilversum. Ik vind het heerlijk. Even lekker op een andere plek rondkijken. Zo was een dagje naar Ameland met de hele familie erg gezellig, maar ook een dagje Walibi met mijn zusje was erg leuk!

Ook het jaar waarin ik meedeed aan de franse opera Médée. Nee ik hoefde niet het podium op. En nee ik kan ook niet zo hoog zingen hoor. Met school hadden we een aantal workshops gehad en we deden met alle 5 vwo-klassen mee. Verdeeld over de zaal zaten we en tegen het einde van de voorstelling was het onze beurt. Met z’n allen staan en een operalied zingen in het Frans. Was niet het meest makkelijke om te doen, maar het was een erg gave ervaring.

Hardlopen

Ja zelfs dat heb ik geprobeerd dit jaar. 2 keer ben ik geweest in de laatste maand van het jaar. Ik kan nu niet echt zeggen dat ik het zo goed kan, of dat ik echt een doorzetter ben. Maar leuk vind ik het wel. Hopelijk gaat het lukken om in 2015 meer te gaan hardlopen, dat is in ieder geval mijn plan. Nou ja, we zien wel. Ik hou jullie op de hoogte.

Koortsblaar

Ken je het? Zo’n ellendige blaar op je lip. Ten eerste doet een koortsblaar (of koorstlip) enorm zeer en ten tweede is het ook nog besmettelijk voor andere mensen om je heen. Dit jaar is mijn koortsblaar-jaar. Ik heb het zo vreselijk vaak gehad, dat het nu echt niet grappig meer is. Met dat ik dit typ, heb ik er ook eentje. Ik heb dus een heel aantal tubetjes zalf opgemaakt. Hopelijk heb ik hier in 2015 minder last van! En hopelijk vind ik een oplossing waardoor ze weer sneller verdwijnen. Zodra ik er iets voor vind, dan krijgen jullie dat natuurlijk ook te weten.

Instagram

Zoals ik al zei aan het begin, 2014 is ook het jaar dat ik eindelijk aan Instagram ben begonnen. Mijn vriendin heeft bijna het hele jaar gezeurd en uiteindelijk besloot ik het maar gewoon te doen. Stiekem is het best wel leuk en zitten er best wel veel gezellige mensen op. Je kunt me vinden op Instagram onder de naam: mariekee_vp en er staan al 5 foto’s op. Nog niet echt heel erg actief, maar misschien komt dat nog.

Op naar 2015. Een jaar waarin ik hoop op nog veel meer leuke dingen. Wat was jouw hoogtepunt van 2014 zover?

 

Geef een reactie

