Bloggen, huiswerk doen of film kijken?


Hey! Heb je dat wel eens, dat je honderdduizend dingen tegelijk wil doen en geen idee hebt wat je nu echt móet doen en wat je dus als eerste gaat doen. Op dit moment heb ik er ook last van. Niet dat dit nu een enorm belangrijke beslissing is, maar ik weet  het niet. Ga ik  eerst mijn huiswerk doen, of eerst relaxen met een leuke film, of typ ik toch een stukje voor jullie? Ik zal je uitleggen waarom ik niet kan kiezen.

Vandaag was een slopende dag. Tot 3 uur naar school en ik had een rothumeur. Al 2 dagen lang trouwens. Ik heb geen zin om vrolijk mee te lachen met grapjes. En mensen vragen aan mij waarom ik zo loop te bitchen tegen ze. Niet echt heel erg bemoedigend en opbeurend. Dus ik vind wel dat ik het verdiend heb om  even te ontspannen en dan ben ik morgen misschien wel weer vrolijk. Veel huiswerk heb ik trouwens ook niet voor morgen..

Maar ik kan wel vooruit werken met mijn huiswerk, dan hoef ik morgen ook niet zoveel te doen. Maar wil ik dit? Nee eigenlijk niet, want ik wil gewoon relaxen. Maar het is wel slim.

Ik ben eerst maar eens gaan bloggen. Eerst kijken of het allemaal duidelijker werd voor mezelf als ik alles had getypt. Maar nee, ook dat niet. Wel ben ik er nu achter gekomen dat bloggen heel erg oplucht. Gewoon typen wat in me opkomt en dan ook maar gewoon publiceren.

Nu ga ik denk ik beginnen met een half uurtje huiswerk. Dan trakteer ik mezelf wel op een film. Om dan vervolgens vanavond weer door te gaan met huiswerk, zodat ik morgen ook niet zoveel hoef te doen. Klinkt als een best wel goed plan haha.

Heb jij dat ook wel eens, dat je niet weet wat je nu moet gaan doen?

Bron foto
Geef een reactie

