Nieuwe spulletjes: De HEMA en Kruidvat

2015-02-08 16.01.21Afgelopen weekend ging ik even naar de stad. Ik had nog een notitieboekje nodig namelijk. Dus ging ik even langs bij de HEMA en keek ook nog even bij de Kruidvat. Ik kwam thuis met meer dan alleen het notitieboekje. Kijk je mee?

2015-02-08 16.01.49€2,50 / HEMA

Als eerste natuurlijk het notitieboekje waar ik naar opzoek was. Het moest van die ringetjes aan de zijkant hebben en de voorkant hoefde niet echt speciaal te zijn. Ook moest het ongeveer A5-formaat hebben. Ik had dit notitieboekje nodig voor een challenge waar ik mee bezig ben. Daar zal ik later meer over vertellen. Ook zal ik dit notitieboekje nog een beetje opfleuren, daarom maakte de voorkant ook niks uit voor mij. Het resultaat krijgen jullie nog wel een keer te zien.2015-02-08 16.01.29

€0,95 / HEMA

Bij de schrijfwaren van de HEMA liggen zoveelleuke dingetjes. Natuurlijk kon ik het niet laten om even te kijken bij de washitape. En ja hoor, ik heb weer 2 rolletjes mee naar huis. Op het ene rolletje staan fotocamera’s en op het andere rolletje staat een tekstje en blauwe wolkjes.

2015-02-08 16.01.41

€0,75 / Kruidvat

Als laatste heb ik nog een lippenbalsem gekocht bij de Kruidvat met een UV-filter. Ik heb vaak last van koortsblaren en pas hoorde ik ergens dat dit misschien zou helpen ertegen. Ik vind het het proberen waard, dus heb deze lippenbalsem meegenomen. Hopelijk zorgt het voor minder koortsblaren.

Dit zijn mijn nieuwe spulletjes. Het stelt niet zo veel voor, maar ik vond het wel het delen waard. Wat vind jij van de washitape??

Geef een reactie

