Let’s talk: Ik was jarig, woehoe!

Hey allemaal! Vandaag was het feest, want ik ben namelijk jarig (: 17 kaarsjes mocht ik uitblazen. Maar ik had het zo druk dat ik het helemaal niet genoemd heb op mijn blog. Oepsie. Maar ik wilde het niet verzwijgen voor jullie haha.

M’n verjaardag vier ik op de dag zelf nooit zo uitgebreid. Er komen grootouders langs om taart te eten. Ook kwam dit jaar mijn vriend langs en mijn buurmeisje kwam ook nog even. Zij is een van mijn beste vriendinnetjes. Gezelligheid dus!

Weet je wat ik zo lastig vind aan verjaardagen? Cadeautjes bedenken. Wat een ramp haha. Geld vragen dat vind ik best wel lelijk, maar eigenlijk weet ik ook niets anders. Dus dan toch maar weer geld, hoe lelijk dat eigenlijk ook is.

Dit jaar mocht ik kiezen wat we gingen eten. Pannenkoeken! Die zijn zo lekker, vooral als mama ze zelf bakt. Met z’n allen aan tafel en lekker eten, wat wil een mens nog meer?

Van m’n vriend kreeg ik een super lief pakketje om koekjes mee te gaan bakken. Dit gaan we zeker een keertje samen doen, dat lijkt me zo leuk!

Welke gewoontes heb jij met verjaardagen? Is je verjaardag ook heel erg veranderd met dat je ouder bent geworden?

Bron foto

2 gedachtes over “Let’s talk: Ik was jarig, woehoe!

Geef een reactie

