4 liedjes die je echt móet kennen

add a captionHey! Vandaag wilde ik met jullie 4 liedjes delen waar ik enorm blij van wordt. Ze zijn zó mooi! Luister je mee, want deze moet je echt kennen hoor!

1. Photograph: Ed Sheeran

Ik ben echt verliefd op dit liedje! Er zit zoveel emotie in dit liedje en de stem van Ed Sheeran is ook niet verkeerd. (Helemaal niet verkeerd dus haha, heerlijke stem heeft die man)

2. Where I Sleep: Emeli Sande

Nog zo’n geweldig liedje!

3. Up: Olly Murs & Demi Lovato

Dit liedje kwam ik een klein poosje geleden tegen. Vroeger was ik echt diehard fan van Demi, maar de laatste tijd luister ik iets minder naar haar. Maar dit liedje is echt heel erg mooi, dus ik moest hem even met jullie delen.

4. You + me: Gently

Wie kent P!nk nu niet? Deze rockchick is veranderd en heeft een duo gevormd met Dallas Green en samen heten ze You+me. En ik vind ze ge-wel-dig!

Kende je deze liedjes al? Zo niet, wat vind je ervan?

Bron foto
Geef een reactie

