Wat ik allemaal nog wil leren

Er zijn altijd wel dingen die ik nog wil leren, maar afgelopen week kwamen daar nog meer dingen bij. Ik vond het dus wel tijd voor een lijstje, kijk je mee?

Bron: x

Haken

Dit lijkt me zo leuk om te kunnen en volgens mij zijn er genoeg beginners-filmpjes voor mij om het langzaam op te bouwen. Maar het probleem met mij meestal is dat ik het niet vol houd. Ik stop er na een kwartiertje mee en leg het weg om er daarna nooit meer naar te kijken. Maar hopelijk verandert dat als ik het nog een keertje ga proberen. Ik wil ooit graag een kussen maken, maar daarvoor moet ik eerst oefenen.

5 km achter elkaar kunnen hardlopen

Ik ben nog maar net begonnen met hardlopen, zoals jullie hebben kunnen lezen in deze post. Maar dat betekent niet dat ik geen doelen heb met hardlopen. Zo lijkt 5 km me zo cool om te kunnen! Mijn meeste runs komen nu uit op 3 km en daarbij het ik ook een stuk gelopen tussendoor. Maar we blijven doorgaan en misschien ooit…

Chinees leren spreken

Okay, dit is misschien toch wel een beetje heel erg lastig. Vooral omdat Chinees allemaal verschillende dialecten heeft met verschillende letters. Maar misschien kan ik het alfabet leren, of een aantal zinnetjes.

Of misschien iets minder moeilijk beginnen, met Spaans

Dit lijkt me een mooie taal om te kunnen spreken, maar ook best wel moeilijk. Volgens mij moet ik even op Duolingo gaan kijken naar wat er allemaal mogelijk is.

Piano leren spelen

Heb je die filmpjes wel eens op Youtube voorbij zien komen? Popnummers die gespeeld worden op de piano en dat het dan geweldig klinkt? De How to Play filmpjes op Youtube zijn eindeloos en er is dus genoeg om te proberen. Zoals bijvoorbeeld het nummer hierboven. Maar nu eerst een piano vinden haha.

Opdrukken

Ik heb 0,00% armkracht, dus dit wordt een moeilijke, maar ik kan het altijd proberen. Ik heb altijd het idee gehad dat opdrukken alleen voor mannen was, maar natuurlijk is dit niet zo. Oefenen dus!

Een ster worden in plannen

Het plannen van school gaat al aardig, maar het kan altijd beter. Nog steeds ben ik 2 dagen van tevoren bezig met een verslag, wat natuurlijk niet erg handig is.

Heb jij nog dingen die je graag wil leren? Laat het me weten in de reacties, ik ben benieuwd!

3 gedachtes over “Wat ik allemaal nog wil leren

  1. Ik kan plannen en opdrukken maar zou graag een andere taal kunnen, kan wel duits maarja dat is ook niet mega moeilijk he haha

Geef een reactie

