Let’s Talk: Hello May!

doelen voor meiHet is alweer 1 mei! Een mooi moment om doelen te verzinnen voor de aankomende maand, want een nieuwe maand is daar zeer geschikt voor.

Meer bloggen dan in de maand hiervoor. Dat wordt vast niet de meest moeilijke opgave, want de vorige maand heb ik 3 artikelen geplaatst. Ik zit boordevol inspiratie en ik heb het minder druk dan de afgelopen maand. Dus we gaan het proberen

Ook wil ik in de aankomende maand sowieso weer 8 keer gaan hardlopen, net zoals in de maand maart (daar kun je hier iets over lezen). Ik heb in de maand april super weinig hard gelopen, dus daar moet verandering in komen. Ik mis het stiekem een beetje. Wie had dat gedacht? Vroeger had ik totaal geen zin in bewegen en nu mis ik het hardlopen. Haha het is nog steeds een beetje raar om te merken dat ik sporten steeds leuker vind, maar wat geeft het een fijn gevoel!

Meer me-time inplannen is ook een doel dat ik wil halen deze maand. Afgelopen maand was ontzettend druk: 2 dagen naar Brussel voor een uitwisseling, een dag naar Leiden, een examen van Latijn, 5 toetsen die allemaal erg groot waren en een verslag van 36 a4’tjes maken. Het was druk maar sommige dingen waren o zo leuk! Deze maand ga ik proberen om meer te ontspannen, want de afgelopen dagen stond ik stijf van de stress.

Zoals je vast merkt wil ik deze maand me meer op mezelf richten. Dit is erg
belangrijk denk ik, dus ik ga het proberen.

Wat zijn jouw doelen voor aankomende maand? Laat het me weten in de reacties.

2 gedachtes over “Let’s Talk: Hello May!

  1. Mooie doelen! Ik merk inderdaad ook als je eenmaal een ritme hebt in sporten mis je het als je het niet doet! En af en toe even rust is inderdaad belangrijk. Succes ermee, gaat vast goedkomen 🙂

Geef een reactie

