Inspiratie voor jouw werkplekje!

Creative workplaces. Why do they always have one focal luxury that I don't -- huge windows/natural lighting??!Meestal blog ik beneden, maar daar word ik erg snel afgeleid. Ik zit er over na te denken om op mijn slaapkamer te gaan bloggen aan mijn bureau, maar dan moet ik daar wel ruimte voor maken. En dan wil ik ook dat het er leuker uitziet. Dat is niet nodig hoor, het ziet er best prima uit, maar inspiratie is altijd leuk. Op zoek dus maar. En ik heb een aantal enorm leuke foto’s gevonden. Kijk je mee?

Inspiratie werkkamers

Zo lekker simpel, geweldig! Dat kussen ziet er ook wel heel erg fijn uit.

8-Nis

Inspiratie werkkamers

Add kids quotes on photo wall

9d701cfb597423015fa99895623dea11

Ik vind dit bureau zo gaaf!

Inspirations déco #office

Deze vind ik zo mooi, lekker licht ook. Maar als ik dit zou willen, moet ik mijn hele kamer op de kop gooien. Misschien toch niet zo’n goed idee haha.

an apartment in Milan styled by Agata Dimmich

Industrieel interieur - inspiratie industrieel - industriele inrichting - industriële werkkamer - sloophout - steigerhout

Aah! Deze vind ik zo leuk! Het is zo onwijs leuk samengevoegd en het past allemaal super goed bij elkaar.

Ben je nieuwsgierig naar de Scandinavische woontrends herfst 2014.. Dan heb ik hier inspiratiebeelden op een rij gezet met een link naar nog meer inspiratie

Spraypaint your Ekby shelf brackets ($22.99) a metallic gold or copper. | 37 Cheap And Easy Ways To Make Your Ikea Stuff Look Expensive

Wat vind jij het mooiste werkplekje? Lijkt jou werkplekje hierop? Of is het totaal anders? Vertel het me in de reacties.

Bron foto’s
Een gedachte over “Inspiratie voor jouw werkplekje!

  1. Ohhhh wat een mooie plekjes allemaal! Ik vind al dat wit heel gaaf maar stiekem juist die donkere kleuren ook. Heb nu een erg witte kamer en ik weet al dat ik dat in een volgend huisje iets meer wil afwisselen met donkere kleuren, hout etc. 🙂

Geef een reactie

