Blije momentjes #1

Afgelopen week zat vol met blije momenten. Kijk je mee naar wat ik heb meegemaakt?

– Ik en mijn vriend hadden ons opgegeven als vrijwilliger voor de avondvierdaagse. En deze week was het zover. 4 avonden lang mochten we een rolstoel duwen met een gehandicapte erin. Wat een ontzettend leuk klusje en wat heb we genoten! Ze waren zo blij met alle aandacht. Vooral de laatste avond was een feestje. Een muziekkorps liep voor ons uit en ze waren allemaal aan het dansen in hun rolstoel.

– PIZZAAAAAA! Dat is al een blij momentje an sich haha. Ik at afgelopen week bij een vriendin, omdat we moesten filmen voor Frans. Alle stukjes zijn nu gelukkig gefilmd, nu moet het allemaal nog in elkaar worden gezet. Het filmen duurde iets langer dan gepland, maar dat kwam door onze hysterische lachbuien tussendoor.

– Deze week heb ik 2 verslagen afgemaakt. Pff wat een werk! Maar ze zijn klaar. Nog maar een paar te gaan en dan nog een toetsweek. Bijna is het jaar dus voorbij. Ik kijk nu al uit naar de vakantie, lekker even helemaal niks doen.

– Het was ontzettend mooi weer afgelopen dagen. Ik word enorm blij van de zon, dus afgelopen week was fantastisch. Gelukkig hebben we ook geen onweer gehad vrijdag. Ik was even bang dat de avondvierdaagse misschien niet door zou gaan doordat het weer zo slecht zou zijn, maar ik heb geen onweer gezien. Ook geen regen.

Dit waren mijn blije momentjes van afgelopen week. Aankomende week staan er nog meer verslagen op de planning en alvast veel leren voor de toetsweek. Deze begint volgende week woensdag al. Wat heb jij afgelopen week gedaan? Laat het me weten in de reacties.

Bronnen:x x

Een gedachte over “Blije momentjes #1

Geef een reactie

