Hardlopen in juni, hoe ging dat?

2015-06-03 17.25.11Deze maand heb ik echt gefaald wat betreft hardlopen. Ik liep in totaal 1 keer. Dit is echt heel erg weinig. Maar natuurlijk had ik een excuus om niet te gaan. Lees je mee?

Op 3 juni ging ik vol goede moed hardlopen. Ik liep een kleine 3 km in 30 minuten. Voor mijn doen is dat niet heel erg snel, maar ik was tevreden. En ik had het warm haha. Bovenstaande foto is gemaakt onder deze run, wat was het heerlijk weer!

Maar waarom ben ik niet vaker geweest? Het was niet zo dat ik niet wilde, verre van dat. Ik heb de hele maand al zin om te gaan rennen, maar daar kwam school om de hoek. Lekker nog een toetsweek, waar ik nog even keihard voor moest leren.

Telkens als ik zat te blokken voor een proefwerk, had ik ook zin om te gaan hardlopen. Vaak heb ik er over nagedacht om het toch te doen, maar toen bedacht ik me dat dat vluchtgedrag zou zijn van mijn leerwerk. Ik leerde door en de resultaten mogen er gelukkig ook zijn. Geen onvoldoendes tot nu toe en daar ben ik heel erg blij mee! Maar hardlopen is er dus niet van gekomen en daar baal ik nu heel erg van.

Vandaag is weer een nieuwe maand aangebroken. Een maand zonder schoolse verplichtingen, dus misschien gaat het me deze maand wel lukken om te gaan hardlopen. Ik hoop het wel!

Ben jij afgelopen maand veel wezen hardlopen?

Een gedachte over “Hardlopen in juni, hoe ging dat?

Geef een reactie

