Lets talk! Zomervakantie

Normandy | nature | PinterestYes het is zover! Ik heb vandaag eindelijk officieel zomervakantie. Yay! Er staan heel erg veel leuke dingen op de planning. Maar vandaag wilde ik jullie eerst vertellen over wat mijn plannen zijn met mijn blog in de vakantie. Nieuwsgierig? Lees dan snel verder!

Mijn blog-vakantie-planning

Vakantie betekent extra veel tijd om dingen te doen die ik leuk vind. Dat ben ik ook zeker van plan. Maar vakantie betekent ook dat ik meer tijd heb voor bloggen. En laat ik nou net enorm veel ideeën hebben voor artikelen. Dat komt mooi uit dus (:

Deze vakantie kun je 3 artikelen in de week verwachten. Dit is meer dan dat ik normaal schrijf, maar ik denk dat dit wel gaat lukken. En stel ik heb heel erg veel inspiratie? Nou, dan zie je nog meer artikelen verschijnen. Maar voor nu hou ik het op 3 in de week.

Ik ga deze vakantie niet op vakantie, dus de hele vakantie zit ik thuis. Ga jij nog weg deze vakantie? Laat het me weten in de reacties!

Bron: x
Een gedachte over “Lets talk! Zomervakantie

Geef een reactie

