Blije momentjes #2

Just smile 😊Afgelopen week zat weer vol blije momentjes. Deze deel ik graag met jou. Lees je mee?

  • Samen met mijn vriendengroep hadden we besloten dat we gingen kamperen. Afgelopen maandag was het zover. Alle tentjes stonden in de tuin van een vriendin. Heerlijk rond het kampvuur zitten en marshmallows gegeten. Weerwolven spelen terwijl het eigenlijk te donker was om je kaartje te zien. Pizza laten bezorgen en die daarna met z’n allen opeten. ’s Ochtends alles weer opruimen en gezellig samen ontbijten. Wat heb ik een leuke tijd gehad!
  • Dinsdag was de laatste gymles bij de jongens. Dat betekende dus dat we broodjes knakworst gingen eten en dat de jongens met water mochten spelen. Wat was dit gezellig! (En wat kunnen die jongens veel broodjes eten zeg!)
  • Deze week hadden we ook nog een feest met alle leerlingen uit vwo 5. Rond het kampvuur zitten, chips eten en gezellig kletsen.
  • Donderdag moest ik nog even boeken inleveren en daarna kreeg ik officieel vakantie, heerlijk! Hier had ik nu echt het hele jaar naar uit gekeken haha.
  • Diezelfde dag nog haalde mijn vriend ook zijn theorie-examen. Ik weet dat je dit leest, dus bij deze nog een keer gefeliciteerd topper!

Dit waren mijn blije momentjes van deze week. Hoe was jou week? Laat het me weten in de reacties hieronder.

Bron: x
Een gedachte over “Blije momentjes #2

Geef een reactie

