I want to travel the world #1 Boedapest!

Take me awayReizen, geweldig! Maar ik ben nog niet op veel plekken geweest. Wel heb ik een lijstje met plaatsen die ik graag nog een keer wil bezoeken. Vandaag laat ik daarvan Boedapest zien. Kijk je mee?

Voor het geval jouw topografische kennis net zo goed is als de mijne.. Boedapest is de hoofdstad van Hongarije en ligt in het midden van het land, net iets meer naar het noorden toe.Fairy Tale Castle in Budapest

Széchenyi Lánchíd (Széchenyi Chain Bridge)

Maar waarom wil ik eigenlijk naar Boedapest? Nou dat komt eigenlijk gewoon uit nieuwsgierigheid. Hongarije ligt in het oosten van Europa en ik ben benieuwd hoe het daar is. Een nieuwe stad ontdekken. En natuurlijk lijkt het me ook gewoon een hele mooie stad.

Hierboven is volgens mij het vissersbastion te zien. Dit moet een hele mooie plek zijn om rond te lopen.

Ooit hoop ik ook eens in Boedapest rond te lopen en net zulke mooie foto’s te maken, maar voor nu moet ik het maar bij dromen houden. Misschien moet ik iets minder groot beginnen, een citytrip binnen Nederland of zo. 

*Bye*

Ben jij al eens in Boedapest geweest? Zo ja, wat vond je van de stad? Laat het me weten in de reacties hieronder!

Bron van de foto’s x
4 gedachtes over “I want to travel the world #1 Boedapest!

Geef een reactie

