Mijn zomer-playlist

De zomer is echt mijn favoriete seizoen wat muziek betreft. Het is allemaal zo vrolijk en daar hou ik van. Vandaag wil ik met jou mijn zomer-playlist delen. Lees snel verder!

Mijn favoriete liedje deze zomer is toch echt wel El Mismo Sol, wat een heerlijk nummer vind ik dat!

Ik ben er wel achter gekomen dat ik niet zo technisch ben haha. Wat een gedoe om die afspeellijst hier te krijgen. Maar hij staat er (: En als het goed is doet hij het ook.

Wat is jouw favoriete liedje deze zomer? Laat het me weten in de reacties hieronder.

Bron: x
4 gedachtes over “Mijn zomer-playlist

Geef een reactie

