De mooiste accounts op Instagram

instagram blog 2

Instagram is voor foto’s, dat weet iedereen. Zelf plaats ik nauwelijks foto’s op Instagram, maar de foto’s van anderen bekijk ik graag. Ik volg een heleboel accounts. Van accounts vol met outfits tot accounts waar de mooiste foto’s op verschijnen. Vandaag wil ik een aantal accounts met je delen waar ik de foto’s ontzettend mooi van vind. Kijk je mee?

Laura’s Instagram bevat ontzettend mooie foto’s. Haar foto’s maakt ze op veel verschillende plekken en ze zijn geweldig! Naast Instagram blogt ze ook nog op whatabouther.nlWhat about her

Ik ben ook verliefd op het account van Polina. Polina woont in Amsterdam en ze maakt vaak foto’s daar in de buurt. Haar account heet polabur. Ook heeft ze een blog, die kun je hier vinden. Ze heeft zulke mooie en heldere foto’s!

polaburDenisebovee, wat een geweldig account! Deze vrouw gaat vaak op reis met haar kinderen en weet dit altijd mooi vast te leggen. De foto’s zijn heel erg sfeervol en haar kinderen zijn altijd geweldig gekleed.

denisebovee

Mariya Zotov heeft ook een super mooie feed. Ze maakt heel veel foto’s van de natuur, wat haar de mooiste plaatjes oplevert. Maar ook voor persoonlijke foto’s kun je op haar account zijn.

mkzotov

Ik vind deze Instagram accounts echt geweldig. Dus ik raad je aan om ze een keer te bekijken. Wie is jouw favoriete Instagrammer? Laat het me weten in de reacties hieronder

Geef een reactie

