Blije momentjes #4

Een drukke week was afgelopen week. Ik moest veel werken en daarnaast had ik ook nog afgesproken met vriendinnen en met mijn vriend. Er waren een heleboel blije momentjes deze week. Ik deel ze graag met je. Lees je mee?

  • De eerste dag van de week was ik lekker vrij. Lekker even een beetje uitslapen. Fijn begin van de week (:
  • Maandagavond vierden we de verjaardag van mijn vader. Bijna de hele familie was er en we hebben de hele avond gekletst. Super gezellig!
  • Woensdag had ik afgesproken met mijn lieve vriendinnetjes. We zouden ’s middags gaan koken, maar er werd al patat gehaald haha. Lekker makkelijk. ’s avonds gingen we nog naar de zandverstuiving, daar hebben we heerlijk gewandeld en gekletst. We besloten om nog naar de supermarkt te gaan voor een bak met fruit, dus we sprongen snel op de fiets. 5 voor 8 liepen we de supermarkt binnen, net op tijd. Het was een heerlijke dag!
  • Alleen ’s avonds hoeven werken is ook wel fijn. Vrijdag hoefde ik alleen van 6 tot 9 te werken. Ik had de rest van de dag lekker vrij.
  • Zaterdag moest ik weer de hele dag werken. Helemaal niet erg met die storm. Iedereen kwam helemaal doorweekt de winkel in en ik zat lekker droog. Op dat soort dagen is werken helemáál niet erg haha.
  • ’s Avonds had ik afgesproken met mijn vriend. Lekker een avondje kletsen en knuffelen. Een ontzettend gezellige afsluiting van mijn week.

Mijn week was druk, maar super leuk! Hoe was jouw week? Laat het me weten in de reacties hieronder

Bron: x

3 gedachtes over “Blije momentjes #4

Geef een reactie

