Nieuw: Mandala kleurboek

Als ik bij de Action binnenloop kan ik je garanderen dat ik iets mee naar huis neem. Al die leuke spulletjes daar, die je eigenlijk niet nodig heb, maar zodra je de prijs ziet is het misschien toch wel handig om mee te nemen. Zo nam ik deze keer een kleurboek mee. Eerlijk gezegd kleur ik nooit. Toch kocht ik een kleurboek voor volwassenen vol met mandala platen. Benieuwd hoe het er vanbinnen uitziet? Lees dan snel verder!

In dit kleurboek zijn 75 mandala platen te vinden. Het kleurboek belooft dat je urenlang kleurplezier zult hebben ermee. Dat is fijn, want mijn vriend is op vakantie en het weer in Nederland is ook niet echt geweldig. Tijd voor kleuren heb ik dus wel.

Het kleurboek is nu nog een beetje saai. Alleen maar zwart-witte platen, maar daar ga ik snel verandering in brengen hoor. Mijn kleurpotloden heb ik alweer opgezocht.

Dit kleurboek kost €0,99. Lekker goedkoop, dus als kleuren toch niet helemaal mijn ding blijkt te zijn dan is dat ook niet zo erg.

De mandala’s vind ik wel heel erg mooi. De mandala’s bestaan vaak uit bloemetjes, hartjes en blaadjes, zoals je een beetje kunt zien in dit artikel.

Van dit boek zijn nog twee verschillende versies. Die heb ik niet gezien in de Action waar ik was, maar het kan ook wel zijn dat ik niet zo goed heb gekeken haha. Als het kleurboek me bevalt dan ga ik zeker nog een keertje terug om te kijken of de andere versies er ook zijn.

Action ~ €0,99

Ik ben erg benieuwd of ik het kleuren leuk ga vinden. Heb jij een kleurboek? Ja? Welk kleurboek heb jij? Laat het me weten in de reacties hieronder.

4 gedachtes over “Nieuw: Mandala kleurboek

Geef een reactie

