Spam je blog!

largeDe afgelopen tijd was het drukker op mijn blog dan ”normaal”. Ik heb een aantal nieuwe lezers en lezeressen erbij. Ik vond het dus wel tijd voor een ‘spam je blog’-artikel, want ik wil jullie graag leren kennen.

Laat dus een reactie achter hieronder waarin je iets verteld over jou en hoe je op mijn blog bent beland. Vertel ook iets over je blog en waar je over schrijft.

Heb je geen blog? Je mag ook de link van je Pinterest account, YouTube-account, WeHeartIt, Twitter,Facebookpagina of favoriete blog achterlaten. Dat mag je helemaal zelf kiezen.

Dus spam maar!

7 gedachtes over “Spam je blog!

  1. Ik ben Janita en ik heb ook een blog.
    Op mijn blog zet ik om de dag een artikel online(meestal).
    Ik blog over alles wat ik interessant vind, dit kan verschillen van beauty tot boeken tot fashion!

  2. Hi! 🙂 Ik ben Kim en ik blog op http://www.dansenindestorm.nl 🙂 Ik blog daar elke dag. Ik weet eerlijk gezegd niet meer hoe ik op jouw blog terecht ben gekomen! Wat ik nog wel weet is dat ik getrokken werd door het ‘een grote hekel aan opruimen’, haha. Ik hou namelijk juist heel erg van opruimen. 😛 Ik dacht, oké, die ga ik volgen! Hoe kun je nou niet van opruimen houden? – Of zoiets, haha.
    Fijn weekend nog!
    Liefs

  3. Ik ben hedwig (www.runhedwigrun.com) en ik ben 1 van je nieuwe lezers. Ik kwam bij je terecht omdat ik zelf blog over mijn grote avontuur richting de marathon van New York en ik zag dat jij ook wel eens loopt, vandaar 🙂

  4. Hoi, ik ben Rianne van het blog studiebolletje.wordpress.com, over haken, studie, plannen en alles wat voorbij komt. Hoe ik op je blog ben gekomen weet ik niet, maar je manier van schrijven spreekt mij aan. Lekker enthousiast!

Geef een reactie

