Blije momentjes #5

Enjoy little things <3

Het is alweer augustus! Wat is de maand juli toch ontzettend snel gegaan. Een maand waarin ik het grootste gedeelte vakantie heb gehad. De maand augustus heb ik ook voor het grootste gedeelte vakantie. Pas aan het einde van de maand hoef ik weer naar school. Kijk je mee naar mijn blije momentjes van deze week?

  • Ik ging opruimen deze week. Ja ja, Marieke en opruimen. Het was echt hard nodig, dus ik heb een beginnetje gemaakt. Maar toen werd ik afgeleid door andere dingen en nu is mijn kamer dus maar half opgeruimd. Maar ondanks dat het nog niet klaar is, ben ik tevreden dat ik in ieder geval ermee begonnen ben. (:
  • Dinsdag ging ik samen met mijn zusje winkelen. Zij schreef er ook nog een shoplog over, deze is zeker het bekijken waard. We hebben de halve Action leeg gekocht en ik heb daar ook het Mandala kleurboek gekocht. Benieuwd naar dat kleurboek? Ik heb een artikel erover geschreven
  • Mijn vriend is deze week op vakantie en ik mis hem enorm. De wifi op de camping is ook niet echt geweldig, dus die momentjes dat hij internet heeft zijn super fijn. Even snel bijpraten en dan maar weer uitkijken naar de volgende keer dat hij internet heeft. Hij loopt soms speciaal voor mij even naar het restaurant omdat daar het internet het meestal wel doet. Zo lief!

Sweet-through | via Tumblr

  • Sprintje trekken met de hond is bij ons bijna niet te doen. Onze hond is echt een schat, maar hij wil niet altijd even fijn meelopen haha. Maar deze week wilde hij in een keer wel met me mee. Ik rende naar de supermarkt samen met de hond en ook op de terugweg liep hij netjes naast me. Hij was helemaal enthousiast. Dan neemt hij het touw van de riem in z’n bek en gaat hij voor me uitrennen.
  • Ik moest veel dagen van 8 tot 6 werken. Op zich is dat niet heel erg, maar achteraf ben ik wel heel erg moe. Deze week zat dus vol met avonden op de bank hangen. Ook heerlijk!
  • Zaterdag moest ik ook een lange dag werken, maar gelukkig kreeg ik ook avondeten. Lekker patatjes gegeten met iedereen die ook pauze had. Het was toch best wel gezellig.

Mijn week zat vol met momentjes waar ik ontzettend blij van werd. Wat was jouw meest favoriete blije momentje van jouw week?

Bronnen: x x
3 gedachtes over “Blije momentjes #5

Geef een reactie

