Blije momentjes #6

Het was even stil op mijn blog, maar nu ben ik er weer. Ik heb mezelf even een momentje rust gegeven. Afgelopen weken waren erg druk en ik vond dat ik ook wel even tijd voor mezelf mocht vrijmaken. Dat betekent wel dat ik een extra lange lijst heb met blije momentjes. Een familiebarbecue, mijn vriend die een dagje thuis was en heel veel gezelligheid op werk. Lees je mee?

  • Ik heb nu iets meer dan anderhalf jaar verkering met mijn vriend. Op de dag dat we precies anderhalf jaar verkering hadden, moesten we het natuurlijk eventjes vieren. Niet heel erg uitgebreid hoor, maar het was super gezellig om een hele dag bij elkaar te zijn. Vooral omdat mijn vriend daarna voor 10 dagen weg zou zijn. Daarover lees je verderop nog meer in dit artikel.
  • Het huis moest een likje verf hebben en daarom hadden we een steiger voor het huis staan. Samen met papa stond ik er bovenop om het raam te schilderen. Blugh, zo’n steiger wiebelt haha. Niet echt een klusje voor mij, maar het raam is weer klaar.
  • Mama was jarig, dus we hadden feest. Ik moest helaas de hele dag werken en ik was pas om half 6 vrij. We mochten van haar geen cadeautjes kopen, want dat hoefde niet van haar. Maar natuurlijk kocht ik nog even snel een bloemetje voordat ik naar huis ging. Ze vond het stiekem toch wel heel erg leuk dat ze nog iets kreeg
  • Als caissière krijg ik wel eens de vraag of ik iemand wil roepen die mee wil lopen naar zijn/haar auto zodat ze zelf niet met de boodschappen hoeven te sjouwen. Als het rustig is kan ik dat zelf ook wel doen. Zo liep ik pas met een oud mevrouwtje mee. Ze was me zo dankbaar, want het was haar anders niet gelukt.

  • Mijn vriend zou 10 dagen van huis zijn voor een groot domino-project. Natuurlijk super leuk voor hem, want hij vindt het geweldig om te doen, maar ik vond het maar niks dat hij zo lang weg zou zijn. Halverwege die 10 dagen sliep hij alsnog een nachtje thuis, dus hoefde ik hem niet zo lang te missen. Daarnaast ging ik gisteren nog naar Arnhem om het eindresultaat te zien. Super gaaf was het geworden! Ze hadden in totaal 111.913 stenen neergezet en er gingen er genoeg om om het nieuwe Nederland Amateur Record Domino te vestigen. Wil je er meer van zien? Bekijk dan even het YouTube-kanaal van het Dutch Domino Team.
  • Een familiebarbecue stond ook nog op de planning. Helaas regende het de hele dag, dus we waren bang dat de barbecue niet zo’n succes zou worden. Uiteindelijk hebben we een hele grote partytent nog neergezet waar we met de hele familie in konden zitten. Wat was het ontzettend gezellig!

Ik heb een geweldige tijd gehad. Wat was jouw meest blije momentje van de afgelopen week? Laat het me weten in de reacties.

Bron foto’s: x x

4 gedachtes over “Blije momentjes #6

Geef een reactie

